Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja lingwistyczna – „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne” i „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych”
zabawa lingwistyczna – „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ” i „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na studium przypadku Gniezna”
symulacja kreatywna : „Okultyzm w obserwowanych religiach świata. Zagadnienie historyczno-kulturowe” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej”
gra edukacyjna : „Prawosławie w Polsce” i „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci”
zabawa komunikacyjna – „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze”
zabawa zespołowa : „Opinie mieszkańców miasta Lublin na temat” i „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej”
zabawa zespołowa : „Komunikacje w internecie. Wspołczesny obraz polskiej kultury popularnej” i „Dwie twarze Oskara Schindlera”
gra decyzyjna : „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej” i „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang””
gra zespołowa – „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi” i „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”