Potwierdzamy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne akceptuje się poniższe tezy do zaliczenia:
zabawa językowa : „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej” oraz „Porównanie kuchni polskiej i kuchni bałkańskiej na przykłdzie kuchni macedońskiej”
zabawa strategiczna : „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego” i „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ”
symulacja strategiczna : „Zaćmienie Słońca i Księżyca” oraz Gry Szkoleniowe i „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
gra edukacyjna – „Język angielski w obserwowanych aspektach wspołczesnego życia społecznego” oraz „Projekt wycieczki do Islandii”
zabawa edukacyjna – „Definicja śmierci w ujęciu różnych autorów” oraz „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei”
gra zespołowa – „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności”
symulacja decyzyjna : „Rada Państw Morza Bałtyckiego” i „Retoryka w kampanii samorządowej na danych źródłowych z miasta Grudziądz”
zabawa zespołowa – „Zachód i wschód: przestrzeń ekumeniczna” oraz „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży””
zabawa strategiczna – „Pojęcie dzihadu.Zjawiska dzihadu we współczesnym islamie. Źródła doktrynalne i cele polityczne” i „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech”