SYMULACJA NR 1: stworzyć studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Wielka ucieczka; John Sturges
Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Obywatel Milk; Gus Van Sant
Szatańskie tango; Béla Tarr
Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Richie Milioner; Donald Petrie
Opowieści księżycowe; Kenji Mizoguchi
Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Wizyta u April ; Peter Hedges
Piraci; Roman Polański, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Dom latających sztyletów; Yimou Zhang
Bez lęku; Peter Weir, Zabójcza broń; Richard Donner
Prosta historia; David Lynch
Nawrót depresji gangstera; Harold Ramis
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Ramones, The, Ramones, The
Gabriel, Peter, Us, Piersi, Jestem ajron men, Front Line Assembly, Caustic Grip
Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Cream, Sunshine Of Your Love, Sting, …Nothing Like The Sun
Klenczon, Krzysztof, Spotkanie z diabłem
ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować obrazkową procedurę aplikowania jednej znastępujących leków:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne