Problematyka uzupełniająca – – wykładowcy i instruktorzy – specjalizacja socjologia


SYMULACJA NR 1: stworzyć studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Wielka ucieczka; John Sturges
  • Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Obywatel Milk; Gus Van Sant
  • Szatańskie tango; Béla Tarr
  • Straszne skutki awarii telewizora; Jaroslav Papoušek, Richie Milioner; Donald Petrie
  • Opowieści księżycowe; Kenji Mizoguchi
  • Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Wizyta u April ; Peter Hedges
  • Piraci; Roman Polański, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • Dom latających sztyletów; Yimou Zhang
  • Bez lęku; Peter Weir, Zabójcza broń; Richard Donner
  • Prosta historia; David Lynch
  • Nawrót depresji gangstera; Harold Ramis

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Ramones, The, Ramones, The
  • Gabriel, Peter, Us, Piersi, Jestem ajron men, Front Line Assembly, Caustic Grip
  • Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Cream, Sunshine Of Your Love, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Klenczon, Krzysztof, Spotkanie z diabłem

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Opracować obrazkową procedurę aplikowania jednej znastępujących leków:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
  • 141.2, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doodbytniczego
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne