ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Matka Teresa od kotów; Paweł Sala
Noe; Andrzej Kondratiuk, Najlepszy strzał; Norm Hunter
Lucia i seks; Julio Médem
Agent Coby Banks; Harald Zwart, Serce na dłoni; Krzysztof Zanussi
Electric Dragon 80 000 V; Sogo Ishii
Podwójne życie Weroniki ; Krzysztof Kieślowski, Powrót do przyszłości II; Robert Zemeckis
Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna; Gary Trousdale, Ich noce; Frank Capra
Misja; Roland Joffé
Milczenie owiec; Jonathan Demme, Przyczajony tygrys, ukryty smok; Ang Lee
Requiem dla snu; Darren Aronofsky
Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Niemen, Czesław, Idee Fixe, Kobranocka, Ku nieboskłonom
Faith No More, King For A Day, Fool For A Lifetime, Beatles, The, Come Together, Bowie, David, Ziggy Stardust
Kravitz, Lenny, Let Love Rule, Cave, Nick, Let Love In, Sting, …Nothing Like The Sun
Breakout, Na drugim brzegu tęczy
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego formułowania naukowych informacji. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy zasadę łykania wybranej znastępujących medykamentów:
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
129.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – analogi hormonu uwalniającego gonadotropinę
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
163.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – płynne postacie farmaceutyczne
81.2, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego
178.6, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania pozajelitowego – postacie o przedłużonym uwalnianiu
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne